Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Geçen hafta TRT'nin iki 'örnek' icraatı oldu. Zaten 'örnek olmak', TRT'nin başlıca görevi olmalı. Türkiye'de televizyonculuğu başlatan kurum, sektörün rotasını kaybetmemesi için de icraatlarıyla 'kıyı feneri' olmalı.
TRT Çocuk kanalını biliyorsunuz; reytinglerdeki ilk 100 listesine her gün onlarca programını sokuyor. Anlı şanlı kanallar bile çoğu gün onun kadar toplam izlenme oranına ulaşamıyor.
Bu özelliğiyle TRT Çocuk, müthiş bir reklam potansiyeli de barındırıyor.
Öyle ya, geleceğin müşterilerinin bilinçaltına marka ve hizmetleri yerleştirmenin bundan daha kestirme yolu olur mu? Hele ki evlerdeki harcama alışkanlıklarının büyük bölümüne çocuklar hükmederken... Ama TRT'nin yeni genel müdürü Şenol Göka ne yaptı? "Ben artık TRT Çocuk kanalına reklam almayacağım" dedi. Amaç, TRT adına büyük bir fedakarlığa girişerek; çocuk beyinleri, reklam bombardımanından ve gelecekte birer tüketim toplumu üyesi olmaktan kurtarmak...
Neredeyse tüm kanal ve programların çocuk zaafından reyting ve reklam geliri damıtmaya çalıştığı şu günlerde, bu karara ancak şapka çıkartılır.
İkinci şahane hamle ise TRT Müzik kanalından geldi.
Yeteneğine güvenip kendini göstermek isteyen müzisyenler için 'bedava ilk klip' uygulaması başlatıldı.
Kendine güvenenler, www.ilkklip. com adresine girip formu doldurduktan sonra info@ ilkklip.com adresine görüntülü bir ses performansı yolluyor.
TRT Müzik yetkilileri bunlar arasında yaptıkları seçim sonucunda hak kazananları çağırıp master kayıt oluşturuyor. Bunlar da TRT Müzik kanalında seyirci ile buluşuyor. Bazı müzik kanallarının, ünlülerin kliplerini bile parayla yayınladıkları bir dönemde TRT Müzik'in hizmeti gerçekten de övgüye değer değil mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu'na aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
YAZARA MAİL GÖNDER
;