Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Servis rezaleti

Bu kez şikayet mektubu benden. Öncelikle kişisel bir mevzu için vaktinizi aldığım için özür dilerim. Ama artık konu 'haber değeri' taşımaya başladı. Efendim, bozuk buzdolabımız için üç haftadır Arçelik'in 4440888 no'lu resmi müşteri hizmetleri hattına eşim ile birlikte tam 8 kez servis isteği yazdırdık. Ne gelen var, ne giden. Bir çalışıp bir duran buzdolabımız yüzünden ev halkı sırayla ishal oldu. Artık evde yemek yiyemez olduk. Sorun müşteri temsilciliğinden mi yoksa Emirgan'daki yetkili servisten mi kaynaklanıyor onu bile lütfedip söylemiyorlar. Servis isteğimi bir de buradan 'yazdırayım' istedim. Belki etkisi olur...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA