Türkiye'nin en iyi haber sitesi
MERT VİDİNLİ

Gelecek neslin üç önemli özelliği

Dünyanın ve Türkiye'nin önde gelen pazarlama, iletişim ve yaratıcılık liderlerinin buluşma noktası Brand Week İstanbul'a katılan yeni nesil uzmanı Joeri Van Der Bergh'in söylediklerini not edin.
Uzmanımız, 5-19 yaş arası bireyleri Z Jenerasyonu, 20-36 yaş arasındaki bireyleri Milenyum Jenerasyonu olarak adlandırıyor. Bu iki neslin birleşimini ise Gelecek Nesil olarak ifade ediyor.
Bu jenerasyonun çok önemli üç özelliği var.
1- Canlılık, hızlılık.
Her şeyi hemen ve burada istiyorlar. Birçoğu nasip, kısmet gibi kelimelerden uzak.
İstiyorsak bizim olacak.
Oldurmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Birden fazla ekran kullanıyorlar.
Televizyon seyrederken mutlaka telefonları, hatta laptopları da üçüncü ekran olarak açık duruyor. Dizi izlerken o sahne hakkında tweet at, fikrini beyan et, bir yandan ofiste yarım kalan işini de göz ucuyla bitir...
Çok fonksiyonel insanlar öyle değil mi?
2- Daha iyi bir dünyada yaşamak istiyorlar. Cinsiyet, ırk ve kültürel farklılıklar onlar için önemli değil. Hem de hiç!
3- Yaratıcılıklarını işlerine katmak ve zanaatkar olmak istiyorlar.
Zaten yaratıcı olmayan insan kaldı mı? Birçok meslek dalını aynı anda yapıyorlar.
Bu nesle hitap etmek istiyorsanız; güncel kalın ve tutarlı olun! Unutmadan, pazar günkü köşemde Brand Week'ten daha çok detay bulacaksınız.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA