Türkiye'nin en iyi haber sitesi
MEVLÜT TEZEL

'Buzlama' saçmalığı

Dizilerde, TV programlarında hatta haberlerde bile marka logoları buzlanıyor... 'Buzlama' uygulamasının teknik açıklamaları burada yer veremeyeceğim kadar detaylı... Ancak şu soruya bir türlü yanıt bulamadım: Eğer 'buzlama' yönteminde amaç gizli reklamın engellenmesiyse, otomobil programlarında markalar neden buzlanmıyor? 'Buzlama'nın olmadığı, övgülü sunumlarla ekrana gelen otomobil programları reklam kuşağını andırmıyorlar mı? Yok, otomobil programlarına takmadım. Bence RTÜK bu 'buzlama' yöntemine son vermeli. Çünkü bence bu uygulama, otomobil programları örneğinde olduğu gibi kendi içinde tam bir çelişkiler yumağı. Ekranda markaların görünmesinin önüne geçemezsiniz. Bence bir markayı bilinçli bir şekilde defalarca ekrana getirip de gizli reklam yapanlar engellenmeli.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA