Belki de ilk defa homofobikler ve eşcinseller aynı görüşü paylaşıyorlar. Her iki grup da 118 33'ün reklamına tepkili.
Eşcinsel aktivistler, söz konusu reklamın, eşcinsellerle dalga geçtiğini düşünüyor.
Homofobikler ise reklamın çocuklarını olumsuz yönde etkileyeceğinden korkuyor...
Peki, ne var o reklamda?
Gözlüklü bir adam, eşcinsel taklidi yapıp kıvırtıyor. Yahu, bu mudur korktuğunuz?
Komedi dizilerinin yarısında eşcinsel taklidi yapılıyor.
Tüm Türkiye barlarda, gece kulüplerinde eşcinsel şarkıcılarla "Haydi eller havaya" modunda eğleniyor. Albümleri çok satan şarkıcılar eşcinseller...
Bence asıl 118 33'ün reklam başarısını konuşmalıyız. Çok basit bir reklam ama hedefi tam 12'den vuruyor.
Hafızalara 118 33'ü kazıdı, herkesin dilinde bu reklam...
BİLDİK'İ KONUK EDİN
Reklamın asıl yıldızı Burçin Bildik'in başarısını da unutmayalım!
Fantastik internet sitesinden edindiğim izlenim, Bildik'in tıpkı reklamdaki gibi 'Eller havaya' şarkıcısı olduğu...
Bursa'da sahne alıyormuş, davul çalıp rakı bardağıyla dans ediyormuş. Reklam filmlerinde ve TV'de de boy göstermiş.
Sitesine 90'lı yıllardan komik fotoğraflarını da koymuş. Kısacası eğlenceli bir tip.
Şimdi onun için ünlü olma zamanı. Benden söylemesi; Bildik'i programına konuk eden reyting patlaması yaşar.