Türkiye'nin en iyi haber sitesi
MEVLÜT TEZEL

Vodafone için stadın prestiji önemli

Endüstriyel futbolun tartışmasız en önemli destekçisi sponsorlar. Küresel markalar; futbol kulüplerinin sponsoru olmak için büyük paralar ödüyorlar.
Tabii bunun da karşılığını alıyorlar.
Vodafone'un; marka değeri ve taraftar sayısı dikkate alındığında, Fenerbahçe ve Galatasaray'dan sonra gelen Beşiktaş'a 15 yıl için toplamda 203 milyon dolar verecek olması başta şaşırtıcı gelebilir.

SPORA YATIRIM
Ancak Vodafone bu parayı biraz da İstanbul'un en merkezi, en güzel yerinde yeniden yapılacak Vodafone Arena stadı için veriyor.
Vodafone Arena, üstün teknolojisiyle aynı zamanda İstanbul'un konser ve etkinlik merkezi olacak. Dünya starları, bu statta konser verdikçe, Vodafone'un prestiji ve marka değeri artacak.
Stad, mimarisiyle de Vodafone'un görsel açıdan Türkiye'nin en büyük reklam ve tanıtım alanı olacak.
Vodafone; sadece Beşiktaş'a değil, Türk sporuna da büyük yatırımlar yapıyor.
Sponsor oldukları Vodafone İstanbul Avrasya Maratonu'nu da dünyanın yedinci büyük marotonu yapmak için çalışıyorlar. Üç yıldır düzenlenen Vodafone Football Club Turnuvası'na ise sadece bu yıl farklı illerden bin 355 amatör takım ve 11 bin futbolcu katıldı.
Yine Türkiye'de düzenlenen Vodafone Evrenseki Turnuvası'na ise Barcelona, Chelsea gibi birçok ünlü kulübün alt yapı kadroları (U15) katılıyor.
Vodafone gibi küresel markalar, spora bu kadar yatırım yaparken; Süper Lig'te hâlâ bazı takımların forma sponsorlarının olmaması düşündürücü!
Ulusal markalar, hiç olmazsa Anadolu kulüplerine yatırım yapsalar...

Türkiye'nin futbolla yatıp kalktığını bilmiyorlar mı?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA