YAZARA MAİL GÖNDER Okurdan kısa kısa

YAZARLAR

Nazif Karaman tarafından yapılan 358 Paralel Polisin Rütbesi Söküldü başlıklı (13.09.2014) haberle ilgili olarak ÖSYM Basın Müşavirliği tarafından gönderilmiş gibi görünen bir e-posta geldi. Kısaca "Haberinizin ÖSYM ile ilgisi bulunmamakla birlikte, komiserlik sınavı ve sınav sonucuna ilişkin herhangi bir işlem kurumumuz uhdesinde yer almamaktadır" diyor. "Merkezimizle iletişime geçilip araştırma yapılmaksızın yayımlanan bu asılsız ve gerçekdışı haberin" diye devam ediyor. Notun gerçekten ÖSYM Basın Müşavirliği tarafından gönderilip gönderilmediğini teyit etmedim; çünkü haberde ÖSYM'den bir kelime dahi söz edilmiyor. Gerisi lafü güzaf...
Okurlarımız Günaydın'ın geçtiğimiz bir ay içerisinde yaptığı Pharrel Williams haberlerinde hep aynı ve yanlış fotoğrafı kullandığını belirttiler. 18 Temmuz'da yapılan Mister 'Happy' Geliyor başlıklı haberde ve son olarak Ayşe Özyılmazel'in 9 Eylül tarihli köşesinde Williams'ın bir benzerinin fotoğrafı kullanılmış. Fotoğraf bir şekilde gazetenin sistemine sızmış ve hep kullanılmaya başlamış. Editörlerimiz dikkatli okusalardı oradaki 'benzeri' notunu da görebilirlerdi.
Recep Elmas: Web sitenizde yayımlanan 34 Öğretim Üyesi Var ama Bu Fakülteyi Tek bir Öğrenci Bile Tercih Etmedi başlıklı manşette Sinop Üniversitesi'ni konu alan bir habere yer veriyor olmanıza rağmen Uludağ Üniversitesi Görükle Kampüsü'ne ait görsel kullanılmış. Söz konusu görselin bu kampüse ait olduğu Uludağ Üniversitesi Dergisi'nin 18 sayılı dergisinden teyit edilebilir.
- Ferhan Babaloğlu Toksöz adlı okurumuz: "Mine Tugay'ın Medcezir'deki ismini Ender Saraç yazmışsınız. Ender Serez olacaktı. Ender Saraç bitki doktoru ayol! Madem haber yapıyorsunuz, insan biraz dikkat eder." Okurumuz soyadı konusunda haklı ve hata düzeltildi. Fakat Saraç hakkında yaptığı 'bitki doktoru' tanımlamasını anlayamadım elbette.
Muhammet Dokur adlı okurumuz sabah.com.tr'de yayımlanan Davutoğlu'nun Teşekkür Konuşması (27.08.2014) başlıklı haberle ilgili olarak yakınmış: "Editör kardeş! Spotta 1382 oyla başkan seçildiği yazılıyken haberin ilk cümlesinde 1245 delegenin oy kullandığı yazılı. Bu mümkün mü?" Okurumuz haklı. Web editörlerimiz eğer bu yazıları okuyarak sisteme koyuyorlarsa, temel matematik bilgilerini gözden geçirmelerinde yarar var.
Faruk Yavuz: "12.09.2014 tarihinde internet sitenizde yayınlamış olduğunuz Galatasaray'ın 4 Yıldızlı Forması Basına Sızdı haberinde kullanılan fotoğraftaki formanın tarafıma ait bir tasarım olduğunu ve haberin doğruluk değeri taşımadığını belirtmek isterim."

BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.