- Elie Tahari markası büyük bir marka olmasına rağmen uzun yıllar boyunca defile yapmadı. Oysa Türkiye'de sadece defileden defileye ismini duyduğumuz, varını yoğunu buna yatıran tasarımcılar var. Defilenin bir marka için önemi nedir sizce?
- İşim ilk yıllarda çok iyi gitti. Elie Tahari biraz büyüyünce pahalı bir koleksiyon yapmaya ve bunu defileyle tanıtmaya karar verdim. Ama defilelerin bir dezavantajı var: Şova ve basının fikirlerine o kadar çok odaklanıyoruz ki, işimizi unutuyoruz. Bana da böyle oldu. İşim zora girdi; bütün para, emek defileye gidiyordu. Ben de düşünüp taşınıp defilenin önemli olmadığına karar verdim. Önemli olan insanların alacağı güzel kıyafetler yapmak. Bir tasarımcı olarak enerjinizi buna vermelisiniz. Tabii Elie Tahari artık çok büyük bir marka ve iyi bir organizasyon yapımız var. Defile yapmak artık bizi zorlamıyor. Ama şunu unutmamak gerek: Günün sonunda bu bir iş. O yüzden de basının seveceği değil, kadınların istediği kıyafetler yapmalıyız. Basın da önemli ama neticede amacınız satış olmalı.