X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kuşadası Turizminin Yeniden Pazarlaması Stratejisi İçin Çalıştay
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kuşadası Turizminin Yeniden Pazarlaması Stratejisi İçin Çalıştay

  • Giriş Tarihi: 18.3.2015 01:18 Güncelleme Tarihi: 18.3.2015 02:28
KUŞADASI TİCARET ODASI TARAFINDAN HAZIRLANAN VE YÜRÜTÜLEN, GÜNEY EGE KALKINMA AJANSI (GEKA) TARAFINDAN FİNANSE EDİLEN “KUŞADASI TURİZMİNİN YENİDEN PAZARLAMA STRATEJİSİ” KONULU PROJE KAPSAMINDAKİ ÇALIŞTAY, KUŞADASI TİCARET ODASI KONFERANS SALONUNDA Y
Kuşadası Turizminin Yeniden Pazarlaması Stratejisi İçin Çalıştay

Kuşadası Ticaret Odası tarafından hazırlanan ve yürütülen, Güney Ege Kalkınma Ajansı (GEKA) tarafından finanse edilen “Kuşadası Turizminin Yeniden Pazarlama Stratejisi” konulu proje kapsamındaki çalıştay, Kuşadası Ticaret Odası Konferans salonunda yapıldı.
Denizli Abigem Direktörü Sıdıka Arıkan’ın projenin amacı ve yapılan faaliyetleri anlatmasıyla başlayan, proje koordinatörü Nezahat Türköz tarafından yönetilen çalıştaya, Büyükşehir Belediyesi, Kuşadası Belediyesi, Aydın İl Turizm Müdürlüğü temsilcileri, Liman Başkanı, Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, Meclis Başkanı Mahmut Öztaş, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Namık Kemal Daylan, Yönetim Kurulu Üyesi Macit Demiroğlu, Suat Özdemir ve Meclis Üyeleri, Komite Üyeleri, Kuşadası Ticaret Odası Kadın Girişimciler Kurulu Üyeleri, Aydın ili Oda ve Borsa Temsilcileri, Esnaf Odası, Şoförler Odası, Kent Konseyi, Kent Konseyi Gençlik Meclisi, Egeports Liman İşletmesi, Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi, Termal tesisler, ATRO ve KOMER temsilcileri ve basın mensupları katıldı.
- KUŞADASI’NIN TANITILMASI GEREKEN DEĞERLERİ VE TANITIM YÖNTEMLERİ TARTIŞILDI
Nezahat Türköz’ün genel bilgiler vermesiyle devam eden çalıştayda guruplara ayrılan katılımcılar, “Kuşadası’nda tanıtmamız gereken değerler neler” sorusuna öncelikle “Kültür Turizmi (tarih ve din), daha sonra sırasıyla “Kongre Turizmi”, “Termal Turizm”, “Doğa ve Doğal Değerler” cevaplarını verdiler. Gruplar tarafından tanıtılacak değerlerin belirlenmesinin ardından ise, tanıtılması gereken değerler için kullanılacak yöntemlerin tartışıldığı çalıştay, çıkan sonuçları gurup temsilcilerinin sunmasıyla sona erdi. Ağırlıklı olarak Kuşadası’nı tanıtıcı web sayfası, sanal tur ve sosyal medyanın tanıtımda kullanılması düşüncelerinin paylaşıldığı ve Kuşadası turizminin yeniden pazarlanmasında yol gösterici olacak sonuçların çıktığı çalıştayın ardından, çalıştayda çıkan sonuçlar ve projenin tamamında yürütülen faaliyetleri içeren sonuç raporu ile proje tamamlanmış olacak.