X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Didim’de Vatandaş Sorunlarını Çözüm Masasına Aktarıyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Didim’de Vatandaş Sorunlarını Çözüm Masasına Aktarıyor

  • Giriş Tarihi: 19.6.2015 09:58 Güncelleme Tarihi: 19.6.2015 11:31

Didim Belediyesi bünyesinde vatandaşa sunulan hizmetlerin kalitesinin arttırılması, birebir bilgi verilmesi amacıyla danış büro kaldırılarak, çözüm masası altında yeniden dizayn edildi.
Didim Belediyesinde vatandaşlar çözüm masasında sorunlarına çözüm bulacak. Didim belediyesinin giriş katına yer alan ve yıllardır danış büro olarak vatandaşa hizmet verilen birim kaldırılırken yerinde geniş, ferah ve modern bir görünümle Çözüm masası adı altında yeni bir birim oluşturuldu. Didim Belediyesinin vatandaşa sunduğu hizmetlerin kalitesinin arttırılması, telefon, e-posta ve dilekçe ile şikayet ve sorunların alındığı birimde 2 belediye görevlisi direk halkın sorunlarını dinliyor. Birimde ayrıca e-devlet ve e-belediye hakkında vatandaşlara bilgiler verilirken, 444 81 09 No’lu telefondan da vatandaşlar bilgi alabilecek. Yeni birimin güzel şekilde dizayn edilmesi ve giriş katında hizmetine devam etmesi de halkın memnuniyetini aldığı görüldü.