İzmit Belediyesi İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından, kurumda çalışan personellere şikayet yönetimi eğitimi verildi.
Yetkililer, belediyeye gelen istek ve şikayetlerin doğru bir şekilde karşılanması, sistematik bir şekilde cevaplanarak vatandaş memnuniyetinin sağlanması amacıyla düzenlenen eğitime müdürlüklerde görevli 25 personelin katıldığını söylediler.
Eğitmen Ece Üvey tarafından verilen eğitimde, belediyeye gelen vatandaşların karşılanmasında iletişimin öneminden bahsedilerek, iletişimde kişisel algının farklılığının ve empatinin üzerinde duruldu. İstek ve şikayetlere yazılı, sözlü ve telefonda en doğru cevabın nasıl verilebileceğinin de anlatıldığı eğitimde, kişilerinin beklentilerine cevap verebilmek için önce onların iyi bir şekilde dinlenmesi, sorunun tam olarak anlanması gerektiğinin de önemine değinildi. Eğitmen Üvey eğitimlerde, “Vatandaş tepkilerinin bireysel olarak algılanmadan bir kurumu temsil ettiğimiz unutulmadan vatandaşa güler yüzle hizmet vermemiz gerekir” dedi.
Belediye yetkilileri ise, bu tür eğitimlere Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’ın çok büyük önem verdiğini belirterek, “2015 yılında hemen her hafta farklı konuda eğitim programları düzenliyoruz” dediler.
Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Kocaeli Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Kocaeli Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.