F.Bahçe Başkanvekili
Abdullah Kiğılı ve Fenerium CEO'su
Aydın Kinmar'a çok eleştirilen yeni sezon formalarını ve taraftarın formalara ilgisini sorduk. İşte aldığımız cevaplar:
Özellikle çubuklu forma çok tartışıldı. Klasik çubuklunun es geçildiği eleştirildi neler söyleyeceksiniz?
Kiğılı: Çubuklu formanın nesi beğenilmedi anlamadım. Satışlar gayet iyi gidiyor. Hatta yok satıyor diyebiliriz. Sosyal medyadan eleştiriler varmış bu beni enterese etmiyor ben satışa bakıyorum.
Forma satışları nasıl gidiyor?
Kinmar: Geçen yılın bu dönemine göre satışlar yüzde 65 arttı. Fenerbahçe için 50 milyonluk bir camia diyorsak elbette içinde böyle farklı görüşler olur ama satışa yansıyan boyutu ile bakarsanız beğenilmediğini ispat edemezsiniz.
EN BÜYÜK SPONSOR TARAFTARIMIZ
Klasik çubuklu motiflerinden çıktığınız için eleştiriler var ama...
Biz F.Bahçe taraftarının önüne hikayesi olmayan hiçbir şey çıkarmadık bugüne kadar. Çünkü F.Bahçe'nin en büyük sponsoru taraftarıdır. Mesela bir tişörtün kolunda 89 yazıyor. Kimse çıkıp niye 89 diye sormuyor. Ben söyleyeyim, 89 F.Bahçe'nin 103 golle şampiyon olduğu Aykut Kocaman'ın gol kralı olduğu sezon. Milyonlarca taraftar ilgi gösteriyor ama kırıcı yorumlar bizi üzüyor.
F.Bahçe'nin UEFA ile devam eden bir davası var. Bu durum forma satışlarını nasıl etkiledi?
Kiğılı: CAS'ın "F.Bahçe Avrupa'da" açıklamasından sonra ilk gün borsada yüzde 10'dan fazla değerimiz arttı. Yaklaşık 5 gün içinde kombine satış oranı 7 bin adet arttı. Forma satışlarında da bu açıklamanın etkisi büyük oldu. Taraftar ilgi gösteriyor. Her şey iyi gidiyor.