Fenerbahçe ile adidas arasındaki forma sponsorluk anlaşması 5 yıl uzatılırken imzalar
F.Bahçe Kulübü Başkanvekili Abdullah Kiğılı ve adidas Türkiye Genel Müdürü Eduard Massier tarafından atıldı.
Töreni, Başkan Aziz Yıldırım da takip etti. Adidas ile ilk kez 2004 yılında başlattıkları iş birliğini 2009 yılında 5 yıllığına uzattıklarını ve bu anlaşmayla birlikteliklerini 15 yıla taşıyacaklarını anlatan Abdullah Kiğılı, "5 yıl önce yaptığımız anlaşmanın değeri her bir yıl için 2 milyon dolar olmak üzere toplam 10 milyon dolardı.
Yeni anlaşma yıllık 8.5 milyon dolar bedelli. 2 milyon dolardan 8.5 milyon dolara gelmiştir rakam. 5 yılda 42.5 milyon dolar alınacak. İlaveten bonus da koyduk.
Şampiyonlar Ligi, Avrupa Ligi, Süper Lig ve Türkiye Kupası şampiyonlukları için özel bonuslar olacak" dedi.
FENERBAHÇE MALİ BİR KRİZDE DEĞİL
Fenerbahçe olarak 2004 yılında adidas ile ilk anlaşma yaptıklarında sezonu şampiyon tamamladıklarını hatırlatan Kiğılı,
"Bize uğurlu geldiler ve yine uğurlu geleceklerine inanıyoruz. Bu sene de hedefimiz şampiyonluk. Bu anlaşma, Türkiye'deki kulüpler içinde en yüksek rakamla yapılmıştır. Fenerium mağazalarındaki ciro rakamlarına da Türkiye'de hiçbir kulübün yetişmesi mümkün değil.
Fenerbahçe bir krizde değil. Mali bakımdan Türkiye'nin en güçlü kulüplerinden biriyiz" diye konuştu.
YENİ FORMAYA YENİ SPONSOR
Abdullah Kiğılı, forma reklamında Türk Telekom ile olan anlaşmalarının sezon sonu biteceğine dikkati çekerken, yeni sezonda sürpriz bir isimle reklam anlaşması olabileceğini vurguladı. Kiğılı, "Yurt dışından ciddi teklifler var. Yabancı markalar için de konuşmaya başlayacağız. Gelecek sezon sürpriz bir isim de olabilir" diye konuştu. Bu firmanın Samsung olduğu öğrenildi.