Formula1'de 20 yarışlık sezonun 17. yarışı olan Hindistan Grand Prix'sinde zafer Sebastian Vettel'in... Red Bull, pilotu, üst üste dördüncü
birinciliğiyle Alonso ile farkı 13 puana çıkardı. Monako ve İstanbul gibi geçişin zor olduğu Hindistan'da sıralamalardaki performansıyla Vettel bir adım öndeydi. İyi start alarak sürprize fırsat vermedi. Takım arkadaşı Webber ikinci başladığı yarışta 48. turda KERS sorunu yaşadı ve arkasındaki Alonso'ya geçildi. Yine de yeterli tur kalmadığı için Hamilton'ın önünde kalarak podyuma çıktı. Red Bull, Monza'dan sonra ön kanatlarda yaptığı değişiklik ve ön kanat dikmesinin burun ile bağlantısında yaptıkları yeni dizayn ile birlikte DRS sisteminin önemli bir parçası olan çift arka kanat dizaynını değiştirilerek egzoz sistemine destek veren hale getirince Ferrari ve McLaren'lere üstünlük sağladı. Bu değişikliklere diğer takımlar cevap veremedi.
Ferrari'nin hatası
Yıllardır tüm spor olaylarında
"Politikayı karıştırmayın" uyarısı yapılır. Her zaman aykırı davranışları ile gündem yaratan Ferrari, Hindistan GP'sinde araçların burun kısmına İtalya Deniz Kuvvetleri'nin bayrağını koyarak benzer bir duruma imza attı. Hindistan ile İtalya arasındaki bu meselenin tartışılacağı yerin F1 pistleri olmadığı kesin.
Çözümün bulunacağı platform bambaşkayken Ferrari' nin bu olaya karışması bence yanlış bir hareket.