Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Son reklam avanakları

NASIL da dalga geçiyorlar hepimizle değil mi? Nasıl da salak yerine konuyoruz her seferinde?
Televizyon izleyicisi değil de memelerine hortum takılı sağmal inekleriz sanki...
İzlediğimiz dizinin, filmin ya da programın sonu yaklaşırken reklama çıkıyorlar. 8-10 dakikalık reklam kuşağı bitsin diye saniyeleri sayıyoruz. Sonra dizi, film ya da programın az önce izlediğimiz bölümünü yeniden yayınlayıp bitiriyorlar.
Buna alışmanın imkanı yok. Her seferinde 'bir umutla' bekliyoruz işte... Hani olur a, belki gerçek bir final görürüz diye... Olmuyor. Deste sayan reklamcının, avucunu ovuşturan kanalcının gevrek kahkahası çınlıyor kulaklarımızda: "Nıhhahaahaaa! Nasıl da beklediniz ama? Son reklam avanakları siziiii!"
Bu son reklama "kapak reklamı" demeleri de boşuna değil hani... Her seferinde 'kapak' olmuyor mu hepimize?
Reklamcı, televizyoncu dostlar...
Bakalım sizin gözünüzde 'altın yumurtlayan tavuk' olan seyirciyi 'kestiğinizi' ne zaman anlayacaksınız. Farkında mısınız bilmem, millet topluca terk ediyor televizyon başını.
Şimdiden pek çoğu internet üzerinden ya da kayıt yapabilen dijital platformlar yardımıyla 'reklamsız' izlemeye başladı bile televizyonu. Bunlar son çırpınışlarınız olmasın sakın?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA