Türkiye'nin en iyi haber sitesi
AYŞE ÖZYILMAZEL

90’lar tipi reklam işe yarıyor mu?

Balkonda bikiniyle yakalanmalar... Polemik olsun amacıyla saçma sapan çıkışlar yapmalar... Bkz: 'Kadın ayağıma terliğimi getirecek.' Gündeme yerleşmek için sosyal medyadan ona buna sallamalar, kavgalar, ağız dalaşları, patenti Hülya Avşar'a ait 'En iyi benim' şımarmaları, rakiplerine saldırmalar, bel altı vuruşlar... İnancını ve ibadetini milletin gözüne sokarak puan toplama çalışmaları... Alınan bilmem ne kadarlık hediyeler, arabalar, çantalar, saatler...
Bunlar hep 90'lar ünlülerinin kafası, o zamanın PR paketleri.
Yani eski. Yani demode.
Yani gençlere ve güncellenmiş kafalara gram ilginç gelmeyen, tam tersi çevreye anında kötü kokular yayan, ağızda ekşi tat bırakan çabalar.
YouTube fenomenlerinin alıp başını gittiği, gerçekliğin, sadeliğin, samimiyetin, üretkenliğin iş yaptığı dönemde bence oldukça gereksiz ve kısa vadeli.
Uğraşmayın, değmez.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA