YAZARA MAİL GÖNDER Dijital dünyada hangi şirket ne yaparsa kazanacak

YAZARLAR

İnternette kendinize yer açmak ve gelişmek mi istiyorsunuz?
O halde reklam ve pazarlama dünyasını en iyi bilen isimlerden biri olan sevgili Fatoş Karahasan'ın Taşlar Yerinden Oynarken isimli kitap tam size göre. Karahasan kitabında dijital dünyayı müthiş örnekler ve araştırmalarla anlatıyor ve mobil dijital devrim olurken yöneticilere yol haritaları sunuyor.
Doğrusu hepimiz teknoloji bağımlılığımızdan zaman zaman şikâyet ediyoruz, sürekli takip ediliyor olmaktan, mesaj bombardımanına tutulmaktan, markaların tacize varan ilgisinden(!) bunalıyoruz ama başta telefonumuz olmak üzere hiçbir şeyden vazgeçmiyoruz. Çoğumuz Twitter, Facebook, Instagram gibi sosyal paylaşım sitelerinde yer alıyoruz ve kapatmayı da düşünmüyoruz. Şu durumda önemli olan sanıyorum elimizdeki tüm kanalları en doğru şekilde kullanmayı başarmak.
İşte Karahasan kitabında yaşanan tüm gelişmelerin bizi nereye götürdüğünü anlatırken, insan sesinin önemini çok önemli bir noktaya değinerek anlatıyor:
'İnsan sesi bugün olduğu gibi gelecekte de kendisini duyurmaya çalışacak... İhtiyaçlarına, arzularına ve beklentilerine göre davranacaklar. Pazarlamada başarılı olmak isteyenlerin öncelikle, insanlar neredeyse orada olmanın yollarını araması ve kalabalıkların konuşmasına kulak vererek onlara uygun çözümler bulması gerekecek. Teknoloji geliştikçe, veriler arttıkça, pazarlamanın eli güçlenmiş gibi görünecek. Ancak, son tahlilde kararı verecek yine insanlar olacak. Onların hayatlarına karışmadan, rahatsızlık vermeden, yan yana yürümeyi bilen şirketler, markalar, bireyler ayakta kalacak. Gelecekte talih, her müşterisine sanki, şirketin tek müşterisiymiş gibi özenle yaklaşanlara gülecek...' Doğrusu merak ediyorum rahatsızlık vermeden, hayatımıza karışmadan yan yana yürümeyi hangi şirketler başaracak?

BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.