Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Dedim ya 'Sade'ye bayıldım. Uygulaması hiç de zor olmayan ama hayatımızı çiçek gibi yapacak tavsiyelerde bulunmuşlar. En ilgimi çeken bölümse, teknoloji yorgunluğundan kurtulmak için hazırladıkları 10 adımlık plan.
Hadi buraya bu oldukça basit görünen ama teknoloji bağımlılarının fena zorlanacağı planı özetleyeyim, siz de uygulamayı deneyin. Önce bir gün, sonra bir hafta yapın, sonra zaten hafiflediğiniz için sürekli yapacaksınız.
Teknoloji yoğunluğundan kurtulma planı:
1. Her sabah gözünüzü açar açmaz cep telefonunuzu elinize alıp sosyal medya hesaplarınızı ve e-maillerinizi kontrol etmekten vazgeçin! Bi' elinizi yüzünüzü yıkayın, havaya bakın, kahvaltı edin canım.
2. Gece yatmadan önce yine e-posta ve sosyal medya hesaplarınızı kontrol etme alışkanlığından vazgeçin (ben uykumdan uyanıp bile bakıyorum maalesef). Cep telefonunuzu yatak odanıza sokmamaya gayret edin (çok zoooor).
3. E-posta ve sosyal medya hesaplarını kontrol etme işini günün belirli saat dilimlerinde yapın. Bunun asıl işlerinizin önüne geçmesine izin vermeyin.
4.
E-postanın aciliyet durumuna dikkat edin. Acil olmayan bi'şeye hemen geri dönmeniz gerekmez.
5. E-postalarınızı kısa tutun.
6. Takibe aldığınız ancak artık ilginizi çekmeyen haber bültenleri aboneliklerinden ayrılın.
7. Bilgisayarınızdaki karışık, fazla fotoğrafları düzenleyin.
8. Akşam yemekten sonra bilgisayarınızdan uzak durmaya çalışın.
9. Sosyal medya bağımlılığınız varsa bundan kurtulmaya çalışın. Bu size değer katmadığı gibi enerjinizi yok eder.
10. Güne kim ne yapmış, ne paylaşmış gibi size yararı olmayan pasif bir hareketle başlamayın. Aktif olun canım. Yazın, çizin, spor yapın, konuşun. Bakın her şey daha iyi olacak.

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu'na aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
YAZARA MAİL GÖNDER