Türkiye'nin en iyi haber sitesi
HINCAL'IN YERİ HINCAL ULUÇ

Biletix eziyeti..

Mehmet Beşikçi'nin mailini yorumsuz yayınlıyorum. Yorum Biletix ve Federasyondan gelecek yanıtlardan sonra..
"FİBA 2010 Dünya Şampiyonası biletlerini Biletix satıyor. İnternet üzerinden sattığı biletleri sadece kuryeyle teslim ediyor (parayı peşin alarak), gişeden alma seçeneği yok.
'5 iş gününde biletler teslim edilecek' taahhüdünde bulunmalarına rağmen, inanılmaz gecikmeler oluyor. Mesela 10 Ağustos'ta aldığım bileti bırakın teslim etmeyi, daha basmamışlar bile. Ne zaman teslim edileceği konusunda bilgi de veremiyorlar. Anlaşılan Biletix bu büyük organizasyon için gerekli hazırlığı yapmamış.
Tatil planlarımızı ona göre yaptığımız için acayip mağdur olmuş durumdayız.
Biz Biletix müşteri hizmetlerine durumu bildirince yuvarlak laflarla açıklamalar yapılıyor, emaillerimize ise hiç cevap gelmiyor."
Şimdi ben soruyorum..
Biletler niye gişede yok?. Biletix peşin para aldığı biletleri niye elden teslim etmiyor, kurye ile yolluyor?.
Kurye niçin taahhüd edilen tarihe kadar, parası peşin ödenen bileti teslim etmiyor?.
Biletix, bileti üzerinde yazan fiyata mı satıyor, servis ücreti de alıyor mu?. Yani hem satandan, hem de alandan mı kazanıyor?. Bu nasıl çifte komisyonculuk?.
Türkiye Basketbol Federasyonu, bin reklamla davet ettiği seyirciyi niçin Biletix'e mecbur ediyor?. İşin içinde iş mi var?.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA