Türkiye'nin en iyi haber sitesi
TİMUR SIRT

Yapay zekâ hepimizi güzel gösterecek

Hızlı tüketim malzemeleri konusunda P&G, Banabak mobil uygulaması için yapay zeka üzerine Hackathon yarışması düzenlemeyi planlıyor. Yani Türkiye'deki girişimcilerin yeteneklerinden faydalanarak ürünlerini yeniden tasarlamayı planlıyor. P&G yetkilileri yeni ürün ve iş süreçlerini geliştirirken veri analitiğinden etkin bir şekilde kullandığını açıklıyor.
P&G hızlı tüketim ürünleri alanın olduğu kadar tüketici araştırmaları alanının da en büyük şirketlerinden biri olduğunu belirten P&G Datadan Sorumlu Üst Düzey Yönetici (CDO) Guy Peri, şöyle konuştu:
"İlk araştırma departmanımızı 160 yıl önce kurduk. O zamandan bu yana her yıl binlerce araştırma yaparak tüketici beklenti ve taleplerini yenilikçi ürünlerimizle karşılıyoruz. Dijitalleşmeyle birlikte artan veri akışlarına aynı hızda yanıt verebilmek içinse 2015 yılında veri analitiği üzerine ayrı bir departman kurduk. Veri bilimcilerden oluşan yeni yapılanmamızla iş süreçlerimizi geliştirmek ve yeni inovatif ürünler geliştirmek üzere için çalışıyoruz."


Vestel ile P&G işbirliğiyle hayata geçirdikleri ve çamaşır makinesi üzerinden otomatik Ariel çamaşır makinesi deterjanı sipariş verilmesine imkan veren uygulama yapay zeka çözümlerine örnek oluşturuyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA