Otomobil reklamındaki çocuklar herkesin sevgilisi oldular. Hani şu uygun kampanyaların cazibesine kapılıp otomobil almayı iyice kafaya koyan sevimli afacanlar... Reklam serisinin sonuncusu ise bana sempatik gelmedi. Minikler, önlerinden geçen kıza sesleniyorlar, cevap alamayınca da yorum yapıyorlar. "Kızlar arabası olmayana yüz vermiyorlar. Araba alınca gelirsiniz siz..." İlk başta sevimli ve komik gibi gelen reklam, insanın beyin kıvrımlarında şöyle bir yol aldıktan sonra tehlikeli alt metniyle ortaya çıkıyor. Otomobilin bir ulaşım aracı değil, statü sembolü olduğu, daha 7-8 yaşındaki minik beyinlere şimdiden kazınıyor. Otomobil sahibi olmanın insan ilişkilerini nasıl yoluna koyacağı fikrinin tohumları serpiliyor. Reklam, ticari açıdan geleceğe dönük akıllıca bir uygulama olabilir. Firmanın bu kampanya ile şimdiden potansiyel müşterilerini yarattığı söylenebilir. Ama ya maddeciliğin fütursuzca çocuk ruhuna aşılanmasına ne demeli?