Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Gelecek ne zaman gelecek?

CHP ve Kılıçdar- oğlu'nun televizyonlardaki reklam kampanyasının etkili olması, AKP kurmaylarını da harekete geçirmiş olmalı ki, Ak Parti de aynı mecrada rekabet etme kararı alıp yoğun bir tanıtım kampanyasına girişti.
CHP ile Ak Parti'nin reklam kampanyalarında çok önemli bir fark var. CHP ve Kılıçdaroğlu hep vaatlerden söz ediyor. Kampanyalarını, yüklemleri tamamen 'cek-cak' ile biten cümleler üzerine kurmuş durumdalar. "Her çocuğa süt, her ev kadınına maaş vereceğiz" gibi...
Ak Parti'nin kampanyası ise "Yaptıklarımız, yapacaklarımızın teminatıdır" felsefesi üzerinden yürüyor. Örneğin, onca hükümetin altından kalkamadığı Bolu Tüneli gibi elle tutulup gözle görülür 'icraatları' gündeme getiriyorlar. Bu nedenle Ak Parti'nin 'reel' kampanyasının yanında CHP'nin 'romantik' kampanyasının halkın nazarında etkileyiciliğinin düşük olduğunu düşünüyorum. Ama zaten yıllardır iktidar olamayan CHP'nin 'yaptık, ettik' deme şansı da yok. Bu nedenle, cümlelerinde gelecek zaman kullanıp, 'vâdetmekten' başka çareleri de bulunmuyor...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA