Türkiye'nin en iyi haber sitesi
HINCAL'IN YERİ HINCAL ULUÇ

Servis işini düşünen var mı?..

İstanbul trafiğini artık nerdeyse bütün gün çıkmaza sokan, her sokağı otopark yapan, başı boş, vurdum duymaz, kural tanımaz gidişleriyle, trafiği allak bullak eden, emniyet şeritlerini kendilerinin sanan, ama nedense trafik polislerinin hiç bir müdahalesine uğramayan servisler konusunu bu kentte düşünen biri olup olmadığını, hatta "Makam" vererek sormuştum..
Ne kentin düzeninden sorumlu Ankara'dan atanan Vali'den, ne de halkın sahibi, onların oyları ile sorumluluk alan Belediye Başkanı'ndan şu ana kadar "Çıt" çıkmadı.. Belli.. Umurlarında değil..
"Böyle gelmiş. Böyle gitsin.. Bana ne?.."
Ama okurlardan mailler, mesajlar yağıyor.. Bir kaçını nakledeyim.. Bu arada Sayın Vali ve Belediye Başkanına hatırlatırım. Sizden yanıt alana dek, sorumu tekrar edeceğim. Ben bir kez yazıp peşini bırakanlardan değilim..
İşte okurlardan seçtiklerim..

***

Kadir Eskitürk
"Mecidiyeköy'deki servis rezaletini yazmışsınız. Lütfen aynı saatlerde bir gün Saraçhane'ye gelin ve İstanbul halkını taşımakla yükümlü belediyenin kendi personelini taşıyamayıp havale ettiği servislerin yarattığı trafik işkencesini görün.. Hem de sayın Kadir Topbaş'ın gözleri önünde."

*

Mehmet Er
"Tam bu soruyu, bu sabah kendime sordum. Tuzla E-5 Güzelyalı minibüs durağı tam anlattığınız gibi. Servisler ve minibüs yüzünden trafik resmen duruyor. Yani E-5 durak gibi.."
*

(Adı saklı bir iş adamı)
"Şu anda tam A.S.Yen- Astoria arasında trafik akış hızı sıfır. Sabah gazetesi arabada. "Hıncalı okuyun" dedim, yanımdakilere..
Senelerce düşündüğümü yazmışsın! Durum daha vahim. Bu minibüsler sabah iki saat, akşam iki saat çalışırlar! Diğer saatler arka sokakları işgal edip, park parası da ödemeden beklerler ve de para kazanırlar, çoğalırlar..
Sen günde yalnızca 4 saat çalışan fabrikanın para kazandığını işittin mi hiç? Yalnızca 4 saat çalışan yatırım para kazanır mı?
Bunlar kazanır. Çünkü 3-4 şirket vardır ve ihaleye başkasını sokmazlar. Bari yolları tıkamasınlar! Tıkarlar, trafiği kilitlerler ve yıllardır trafik polisi bunları nedense görmezden gelir, karışmaz..
Servis işi eskiden kalmadır, metro ve metrobüs olmayan zamandan.. Bakalım hangi iş adamı bir gün "Bu iş yerinde eve ev servisi yoktur" deme cesaretini gösterebilecek?. Gece çalışanları hariç tabii.."

*

Ahmet Uysal
"Akşam saatleri servis araçlarının getirdiği tıkanma sadece akşam saatleri değil, sabah insanların işe gidiş saatlerinde özellikle Maslak Büyükdere Caddesi, Esentepe, Gayrettepe iş merkezlerinin olduğu tüm bölgede görülmektedir.
Servis araçları şeritleri, alt geçitleri , kavşakları işgal ederek bekliyor. Trafikteki araçlar yolun açılmasını veya açık kalabilen tek şeritten ilerlemeye çalışıyor. Zaman, yakıt, sağlık kaybederek, çıldırarak.. Her sabah, her akşam böyle..
Yeni Aslantepe stadyumu yanında Metro aktarma fonksiyonlu olarak yapılan çok büyük otopark, hafta arası boş duruyor. Tüm servislerin buraya gelip çalışanların metro ile işyerlerine ulaşmaları şeklinde düzenlemeyle sorun hafifleyebilir.."

*

Ali Osman Oğuz..
"Bağıra bağıra anlatamadık bu insanlara, İstanbul'un en büyük sorununu çözmedikten sonra o koltuklarda niye oturduklarını..
Fuzuli işgalci olduklarından haberleri yok.. 'İstanbul sahipsiz' diyorsunuz Hıncal abi.. Çok yanlış...
İstanbul'un sahibi magandalar. Magandaları İstanbul'un sahibi yapanlar da, onlara göz yumanlar."







Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA