SUNTAT İLE DAHA GÜÇLÜ OLCAĞIZ
ANUGA'ya yeni adları Suntat ile katıldıklarını ifade eden Mustafa Baklan, "1992'den beri fuara Baktat adı ile katıldık. Artık Suntat ile fuarlarda olacagız. Çabamız, emegimiz ülkemizin güzide ürünlerini pazarlamak. Türkiye'de çiftçinin emegi ve göz nuruyla ürettigi ürüne daha çok imkân saglamak istiyoruz. Su an Almanya ve Fransa genelinde 12 bin markette toplam raf uzunlugumuz 15 kilometreyi buldu. Bu Türkiye'nin, ailemizin ve çalısanlarımızın gururudur. 2018 yılından itibaren Suntat markamızla daha da güçlenecegiz" dedi.
GAZİ, ÜRÜN YELPAZESİNİ GENİŞLETTİ
Süt ve süt ürünleri piyasasında kendine köklü bir yer edinen Gazi firmasının Tanıtım ve Satıs Müdürü Suat Seçkin Yıldırım, sirketin yeni atılımları hakkında konustu. Yıldırım, "Almanya ürün piyasasında dil peynirinde bir numarayız. Arap kökenlilerin damak tadına uygun ürünler üretmeye basladık. Arap marketlerine girecegiz. Yunan ve Italyanlara yönelik ürünlerimiz de yogun ilgi görüyor. Çocuklara yönelik yeni ürünlerimiz ise 2018 yılında bütün Avrupa'da piyasada olacak" ifadelerini kullandı.
TADIM ALMANYA PAZARINA AÇILDI
Türkıye'nin
46 yıllık en köklü paketli kuruyemis markası Tadım, Gebze'deki üretim tesisinin ardından Almanya'nın Emsdetten kentinde tesis açtı. Anuga'ya da katılan Tadım, 6 bin 500 metrekarelik Almanya'daki tesisinde üretilen ürünleri tüm Avrupa ve Amerika'daki satıs noktalarına ulastıracagını duyurdu. Türk kuruyemisinin dünyadaki tanınırlıgını artırmaya odaklanan Tadım, "Dünyada fark yaratan yenilikçi uygulamaları hayata geçirerek uluslararası yatırım ve tanıtım faaliyetlerine hız kesmeden devam ediyoruz" açıklaması yaptı.
ÇAY İKRAMI EKO FRESH'TEN
EKO Fresh ismi ile ün yapan rap müzigi sanatçısı Ekrem Bora, Anuga'da çay servisi yaptı. Özyörem sirketinin Dem Dem markalı çayının reklam filminde rol alan Eko Fresh, ziyaret ettigi Özyörem standında hayranları ile önce bol bol fotograf çektirdi, ardından kendi elleriyle çay servisi yaptı. Özyörem standı fuarın en gözde mekânlarından biri olarak ziyaretçileri agırlıyor.
MARMARABİRLİK ARTIK DÜNYA MARKASI
Marmarabirlik Yönetim Kurulu Baskanı Hidamet Asa, fuarda ilgi odagı olduklarını dile getirdi. Daha önce 18 ülkeye ihracat yapan Marmarabirlik'in bugün 54 ülkeye ihracat yaptıgını söyleyen Asa, "Marmarabirlik artık bir Türkiye markası olmaktan çıkmıs, dünya markası olmustur" dedi. Asa, "Geçmiste 180 barkodlu olan ürün sayımız da su an itibariyle 380 rakamlarına ulastı. Özel ürünümüz olan zeytin çikolatamız da dünyada ilk. Marmarabirlik ürünleri hem üretici hem de tüketicinin dostu" diye konustu.
İbrahim TAŞ / KÖLN