Çağrı merkezi şirketi CMC (Customer Management Center), Malatya’da kurduğu çağrı merkeziyle iki yıda toplam bin 200 kişiye istihdam sağlayacak. Başta telekomünikasyon ve finans sektörleri olmak üzere 45’in üzerinde şirkete hizmet veren CMC‘nin 3.5 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirdiği çağrı merkezinde çalışanların sayısı yıl sonunda 800’e, iki yıl sonunda da bin 200’e ulaşacak. Resmi açılışı haziranda yapılacak merkezde şu anda 250 kişi çalışıyor. Malatya’da hizmete giren çağrı merkezi, Akbank, Başak Groupama Emeklilik, Finansnak, Fortis, Halkbank, HSBC, Nokia, Samsung, Opel, Toyota ve Volvo gibi önde gelen şirketlere hizmet veriyor. CMC Genel Müdürü Başak Soykan, iller arasında yaptığıkları değerlendirmede Malatya’nın öne çıktığını, bu yatırımın aynı zamanda bir sosyal sorumluluk anlayışıyla da hayata geçtiğini vurguladı.