DÜNYANIN dördüncü büyük bilgisayar üretici firması Lenovo'nun CEO'su Yuanqing Yang, Türkiye'deki pazar paylarını ilk etapta çift haneli rakamlara ulaştırmayı ve daha sonra pazarda lider olmayı hedeflediklerini bildirdi. İstanbul'da basın toplantısı düzenleyen Yuanqing Yang, "Pazarın yüzde 30'una sahip olduğumuz Çin'deki başarılı uygulamaları Türkiye gibi gelişmekte olan pazarlara da uyarlayacağız. Maliyetleri ve masrafları yönetme becerisiyle sağlanan yüksek verimlilik Lenovo'nun Çin'deki başarısında en önemli etkenlerden başında geliyor. Lenovo, düşük masraflı yapısını, Türkiye dahil diğer gelişen pazarlarda birebir uygulayacak" dedi. Türkiye'nin önemli bir pazar olduğunu belirterek, Lenovo'nın üst düzey yöneticileriyle yaptığı ziyaretin bunun göstergesi olduğunu kaydetti.
PAZAR PAYI % 8
Lenovo markasının toplam ürünlerde yüzde 5'lik pazar payı ile Türkiye'de sekizinci sırada yer aldığını belirten Lenovo Türkiye Genel Müdürü Faik Burhanoğlu, Lenovo'nun Türkiye'de son 5-6 çeyrekte yüzde 100'ün üzerinde büyüme kaydettiklerini söyledi.