McDonald's Türkiye, 2009 yılı planlarını revize ederek, 14 yerine 19 adet restoran açınca, 2010 yılında hedefine 'tarihi' büyümeyi koydu. McDonald's Türkiye Genel Müdürü Hakan Serim, 2009 yılında bir önceki yıla göre satışta yüzde 6.5 oranında büyüme gerçekleştirdiklerini ifade etti. 2009 yılında 14 adet olarak belirledikleri restoran sayısını 19'a çıkardıklarını ve yılı 134 restoranla kapattıklarını belirten Serim, restoranları toplamda günde 208 bin ve yılda yaklaşık 76 milyon kişinin ziyaret ettiğini kaydetti. Bu yılın kendilerini daha da iştahlandırdığını dile getiren Serim, "Geçen yıl 267 milyon lira ciro elde ettik. 2010'da yüzde 20- 25 gibi hedef koyduk. Bu yıl restoran sayımızı 31 olarak belirledik" dedi.
2009'da McDonald's restoranlarında tüketilen ürünler
38 milyon adet ekmek
2 milyon 150 bin ton et
1 milyon 350 bin ton tavuk
6 bin ton patates
2.9 milyon litre süt