SONY Eurasia Genel Müdürü Mohsen Noohi, "Türkiye'deki her evde Sony markalı bir ürün olsun istiyorum" dedi. Türkiye'de her yıl 1 milyon ürün sattıklarını dile getiren Noohi, "Türkiye'de 18 milyon hane var. Bu haliyle giderse benim hedefim 18 yıl alır ama gelecek yıl satışlarımızı yüzde 30-40 oranında artırmayı hedefliyoruz'' diye konuştu. Noohi, Sony'nin yeni ev eğlence serisinin getirdiği konsept ve Bravia TV'lerin tanıtıldığı basın toplantısında yaptığı konuşmada, dünyadaki finansal krizin Türkiye de dahil olmak üzere bir çok ülkeyi etkilediğini belirterek, özellikle Japon şirketlerinin, yenin 1 sene içerisinde yüzde 28 değer kazanmasından dolayı bu dönemde daha çok zorlandığını söyledi. Noohi, finansal krizin Sony'nin satışlarını da etkilediğini ancak maliyetleri azalttıklarını ifade etti. Noohi, 28 dolara inen hisse fiyatlarının şimdilerde 37-38 dolara kadar çıktığını dile getirdi. Geçen yıl Türkiye'de olumlu adımlar atıldığını, ÖTV teşviklerinin satışları artırdığını ifade eden Noohi, yine de sektörün genelinde düşüşler olduğunu bildirdi.
6 dereceye kadar eğilebiliyor
Noohi, bu yıl piyasaya çıkacak Bravia TV 2010 serisi ile ilgili de, "Televizyonun 6 derecelik bir açı ile eğilmesine olanak tanıyan yeni konsept, TV ve hoparlörlerin, alçak mobilyalar üzerine konulmasını sağlı