Geçen yılı yüzde 32 büyümeyle kapatıp bu yıl da aynı oranda büyümeyi hedeflediklerini belirten Colin's Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Eroğlu, "Bu yıl 119 mağaza açacağız bu her hafta 2 mağaza anlamına geliyor" dedi. Afrika, Doğu Avrupa, Ortadoğu ve CIS ülkelerinden sonra Asya ülkelerine konumlanacaklarını dile getiren Eroğlu, "Şu an mağazalarımızın yüzde 70'i franchise. Çin, Hindistan, İran gibi gelecek vaateden büyük ülkelerde franchise ile olmayı planlıyoruz. Doğu Avrupa'daki nüfus açısından küçük olan Romanya, Bulgaristan gibi ülkelere ise franchise ile değil kendi mağaza yatırımlarımızla gireceğiz" dedi.
'RUSYA'DA LÜKS MARKAYIZ'
Türkiye'de B gelir grubu olarak algılanırken Rusya ve Ukrayna'da A gelir grubuna hitap eden bir marka olarak algılandıklarının altını çizen Eroğlu, "Rusya'nın ekonomik gelişimi, coğrafi şartları ve nüfus yoğunluğu dikkate alındığında, tüm göstergeler Moskova merkezli ve orta batı Rusya bölgesinde bir büyüme planını işaret ediyor. Ukrayna'da ise 26 şehrin 23'ünde en az bir mağaza ile temsil ediliyoruz" dedi.
MISIR'A YENİ FABRİKA
Mısır'da ise mevcut üretim tesislerine ek olarak 150 milyon dolarlık yatırımla bir denim fabrikası kurmaya hazırlandıklarını dile getiren Eroğlu, ekim ayı itibariyle fabrikanın faaliyete geçeceğini kaydetti. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Şahin Eroğlu ise, yurtdışında kan kaybeden firmaları alabileceklerini söyledi. Colin's Global Pazarlama ve Satış Direktörü Necati Özdoğan ise Türkiye'de bu yıl mağazalar için 10 milyon euro yatırım yapacaklarını ifade etti.