Türkiye'nin 2 yıl içinde 5 milyon dizüstü ve masaüstü bilgisayarın satıldığı Pazar olacağını iddia eden Lenovo Türkiye Genel Müdürü Faik Burhanoğlu, şirketin Türkiye'ye verdiği önemi de şöyle tanımladı: "Lenovo içinde yer aldığımız bölgeyi Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Afrika'ya Türkiye'nin adını ekleyerek EMEAT olarak tanımlıyor. Türkiye içinde yer aldığı pazarın gözbebeği. Hindistan, Çin ve Rusya'dan sonra büyümekte olan pazarların başında geliyor." Burhanoğlu, "IDC'ye göre Lenovo 2010 yılının ilk çeyreğinde sektörün yüzde 24'lük büyüme oranını katlayarak yüzde 58'lik bir büyüme gösterdi. Mmasaüstü ve dizüstü pazarında yüzde 7.9, dizüstünde ise; yüzde 11,3 bu alanda ikinci sırada yer alıyor" dedi.