Procter & Gamble (P&G) ve Uluslararası Olimpiyat Komitesi (IOC) dün Londra 2012'den 2020 olimpiyatlarına kadar önümüzdeki 5 Olimpiyat oyunları süresince geniş erişimli global bir işbirliğine girdiklerini duyurdu. P&G kurumsal olarak, 2010 Vancouver Kış Olimpiyatları'nda yaptığı gibi olimpik sporcu ailelerini desteklemeye devam edecek ve "Annelerin Gururlu Sponsoru" kampanyasını global boyuta taşıyacak. IOC işbirliği kapsamında P&G, global şirket amacından ilham alan büyüme stratejisini uygulamayı ve dünyadaki sporcuların, annelerinin ve ailelerinin yaşamlarını iyileştirmeyi hedefliyor. IOC ortaklığı ile ilgili olarak P&G Global Pazarlama ve Marka Yönetimi Direktörü Mark Pritchard "P&G, önümüzdeki 10 yıl boyunca Olimpik Hareket'i desteklemekten gurur duyuyor" dedi.