Dünyaca ünlü Brezilyalı ayakkabı üreticisi Grendene'nin ürettiği plastik ayakkabı markası Melissa'yı Türkiye'ye getirip Harvey Nichols, Bilstore, Informal, Home Store, Jeanslab gibi mağazalarda satılmasına aracı olan Agency Arcana bu kez de firmanın alt markası Mel'i Türkiye'ye getiriyor. Melissa'nın çok pahalı olduğu için üst gelir grubuna hitap ettiğini bu yüzden de firmanın orta segmente de ulaşmak için Mel isminde yeni bir marka yarattığını dile getiren Agency Arcana'nın yetkilisi İlker Aydınoğlu, Mel markasını da YKM, Boyner, FLO gibi mağazalara vermeyi planladıklarını söyledi. Ayakkabıların 48-110 euro arasında olduğunu belirten Aydınoğlu, "Melissa markasını Vivienne Westwood, Zaha Hadid, Jean Paul Gaultier gibi ünlü modacılar Melissa markası için tasarım yaptı. Bu yüzden de Melissa ayakkabılar 300 euro gibi fiyatlardan satılıyordu. Mel biraz daha geniş alım grubuna hitap edecek" dedi.