Mey
İçki CEO'su Galip Yorgancıoğlu, Avrupa'da anasonlu içkilerin önemli bir yer tuttuğunu belirterek "Avrupa bizim için büyük bir pazar. Avrupa'dan sonra Rusya'ya da girmek istiyoruz. Dünya kültürüne açık olan herkes bizim hedef kitlemiz" dedi. Yıllık 30 milyon dolar ve 4 milyon litre olan ihracatı, Yeni Rakı'nın Çin'de oluşturacağı rakı kültürüyle daha da yukarıya taşımak istediklerini ifade eden Yorgancıoğlu, Avrupa'da yakaladıkları başarıyı Çin ve Rusya'da da yakalamak istediklerini söyledi. Almanya'nın dünyanın üçüncü büyük anasonlu içki tüketen ülke olduğuna dikkati çeken Yorgancıoğlu, "Almanya'da çok sayıda Türk kökenli vatandaşımızın olması bizim için büyük bir avantaj. Alman tüketicileri Almanya'da yakalayamıyorsak, Türkiye'de yakalıyoruz" dedi.