Türkiye'de Beymen mağazaları içerisinde satılan Armani Jeans Çin, Hong Kong ve Güney Kore'den sonra Türkiye'yi monobrand (sadece kendi ürünlerinin satıldığı) mağazacılık üssü seçti. Özellikle yükselen pazarlarda monobrand mağazacılık yapmaya karar veren markanın Türkiye'de tek başına büyümek istediğini dile getiren markanın Türkiye temsilcisi İstanbul Bijuteri'nin ortaklarından Tuna Kılıboz, "Markanın tek monobrand mağazası sadece merkez ülkesi İtalya'daydı. Ama müşteriden gelen talep doğrultusunda marka yükselen pazarlarda kendi mağazalarıyla bulunup koleksiyonlarını daha geniş alanlarda sergilemek ve satışa sunmak istiyor.
4.5 MİLYON $ HARCANACAK
Türkiye'de uzun zamandır bu projeyi hayata geçirmek istiyorlardı. Yıl bitmeden ilk adımı attılar" dedi. İlk monobrand mağazayı Galleria'da açtıklarını dile getiren Kılıboz, "İstanbul'da Sapphire, Zorlu ve Akasya projelerinde mağazalar kiralandı. Ankara Kentpark, Bursa ve Antalya'da da mağazalar açılacak" dedi. Bir yılda toplam 10 mağaza açmayı planladıklarını belirten Kılıboz, mağazalara dekorasyon masrafları ile birlikte 4.5 milyon dolar harcayacaklarını ifade etti.
Patron Armani dekorasyonla bizzat kendisi ilgileniyor
GALLERİA AVM Genel Müdürü Hasan Ardıç, Türkiye'de ilk açılan Armani Jeans mağazasının dekorasyonuyla markanın patronu Armani'nin bizzat ilgilendiğini, açılışta Georgio Armani ile özel bir lansman yapacaklarını söyledi. Ardıç, "Mağaza içine benim ve kendisi tarafından imzalanmış belgeyi de koyacağız" dedi.
Ceket: 240-570 lira
Pantolon: 155-325 lira
Özel koleksiyon pantolon: 960 lira
Tişört: 140-210 lira
Gömlek: 230-270 lira