Yerli ve yabancı rakiplerinizden sizi farklılaştıran detaylarınız nedir? Herkes çok ciddi ve fazlaca rakiplerimiz var. Ama avantaj olarak düşünecek olursak bizim İsveç'te 100'ün üzerinde çalışan tasarımcılarımız var. Mağazalarımıza girdiğinizde modayı kaliteyi ve fiyat olarak uygunluğu bir araya koyduğunuzda çok güzel bir koleksiyon ortaya koyuyoruz. En basit üründen en son trende kadar yapılan ürüne kadar. Önemli olan bu 3 bilinmezi bir araya koymak. Modayı ve kaliteyi en uygun fiyata koymak.
Kimliğinizden ödün vermeden girdiğiniz pazarların kültürel yaklaşımları ve tüketim alışkanlıklarına yansıyan yaklaşımlarla nasıl başa çıkıyorsunuz? Müşteri odaklıyız. Sanki çok küçük bir firmaymış gibi düşünüp karar veriyoruz. Türkiye yer alacağımız 38'inci ülke olacak. Modanın küresel olduğuna inanıyoruz. İhtiyaçlar değişiklikler gösterse de aslında temelinde çok büyük benzerlikler taşıyor. Kültürel yaklaşım konusunda bir pazara girdiğimizde onu tanımaya çalışıyoruz.
Fiyat politikanızı neye dayandırıyorsunuz? Tamamen müşteri odaklı düşünüyoruz. Müşterinin neye göre alacağını düşünüyoruz. En iyi malzemeyi en iyi fiyata en moda şekliyle sunmayı hedefliyoruz.
Facebook hikayesini açar mısınız? Facebook'ta H&M diye bir fan sayfası açtık. Sayfa müşterilerin akınına uğradı. Heyecanı oradan da görebiliyoruz.
Türk tekstil perakende markalarını nasıl değerlendiriyorsunuz? Fazla kuvvetli marka olduğundan haberdarız. Her birinden bilgi sahibi değilim ama genel olarak farkındayız.
6 yıl önce gelseydiniz Türkiye bu kadar güçlü değildi. Şimdi çok güçlü markalar var. Bu kafanızı karıştırıyor mu? Sadece Türkiye için geçerli değil. Dünyanın her yerinde rekabet artıyor. Bu bizim için güzel bir şey. Buna olumlu açıdan bakıyoruz. Daha fazla rekabet şansımız var.