Şölen Yönetim Kurulu Üyesi Elif Çoban, ambalajının üzerinde kokolin veya kakao kaplı çikolata yazan ürünlerin gerçek çikolata olmadığını belirterek, tüketicilerin, markaya ve üreticiye özellikle dikkat etmelerini kokolin yerine, daha sağlıklı ve lezzetli olan gerçek çikolatayı tercih etmelerini önerdi. Çoban, "Bayramlar sektör için ciddi bir öneme sahip. Geçtiğimiz yılda Ramazan ve Kurban Bayramı dönemlerinde Türkiye çapındaki toplam ikramlık çikolata satışı tüm yıllık satışın yüzde 40'ını buldu" dedi. Çoban, yılda yaklaşık 42 bin ton çikolata ürettiklerini ve ikramlık çikolata kategorisinde 'Türkiye'de pazar lideri'' olduklarını, kurban bayramından lideri çıkmayı hedeflediklerini bildirdi.