HOMEND markasıyla küçük elektrikli ev aletleri pazarına girdiklerini belirten Erol Bilecik, "Teknoloji mağazalarında elektrikle çalışan her cihaz satılıyor. Biz de konseptimizi buna göre değiştirecek adım attık. Yenilikçi ürünlerle tüketicinin karşısına çıktık. Her çıkardığımız ürünün farklı bir değeri olmalı diye düşünüyoruz. Aslında kullandığımız her ürüne bir şekilde bir yazılım ve mikro devre sokuyoruz. Yani iki alanı buluşturarak çözümler üretiyoruz. Ütü yaparken eşine mail atan bir ütü neden olmasın. Farklı bir ürün gurupları çıktı" dedi. Adet olarak satışlarda tatmin edici büyümenin gerçekleştiğini ve bu anlamda yılın son 3 ayının performansının yüksek olduğunun altını çizen Bilecik, "Tüketici gelir olarak daha düşük netbook tarzı ürünlere yönelince aynı gelir seviyesini aşmak için daha fazla ürün satışı yapmak gerekiyor" dedi.