SGK Başkanı Emin Zararsız 60 milyona yakın vatandaşa hizmet verdiklerini belirterek, projeye ilişkin olarak"Özel sektörde yaygın olan bu uygulama, nerede işlerin yavaş gittiği, vatandaşa kötü muamele yapılıp yapılmadığı, geciktirme olup olmadığı konularını ölçme açısından önemli. Böylece idarenin verdiği hizmetin kalitesi ölçülebiliyor" dedi. Vatandaş odaklı hizmetin öncelikleri olduğunu anlatan Zararsız, şöyle konuştu: "Bunu yaşama geçirmek için elimizden geleni yapmak zorundayız. Sağlığını kaybetmiş, yakınını kaybetmiş, yaşlı bakıma muhtaç hale gelmiş insanları memnun etmeye çalışıyoruz. Merkez ve taşra teşkilatlarımızda özel masalarla hizmet veriyoruz. Vatandaş memnuniyet araştırması konusunda Türkiye İstatistik Kurumu araştırma yapıyor."