Ağırlıklı
olarak sigorta sektörüne hizmet veren AssitLine'ın hizmetlerini anlatan AssistLine Yönetim Kurulu Başkanı Metin Öztürk, "Yol yardımında verdiğimiz hizmetlerin büyük çoğunluğu bir kaza ya da arıza anında gerçekleşiyor. Bizi arayan kişiler zor durumda kalan ve acilen yardımına koşulması gereken kişiler oluyor. Bu kişiler bizi aradığında hatta beklemeden hemen ilgili kişiyle konuşmak istiyorlar. Bir müşterimiz Assist- Line'ı aradığında yaklaşık 9-10 saniye içerisinde yani telefonun 2. -3. çalışında direkt olarak çağrı merkezi personeliyle görüşüyor, herhangi bir bekleme kaydıyla karşı karşıya kalmıyor" diye konuştu.
'HİZ MET PER FOR MAN SI MI ZI RA POR LU YO RU Z'
AssitLine için hızlı hizmetin büyük önem taşıdığını ifade eden Öztürk, "Tüm çağrı merkezi personelimiz takip edilen hizmetle ilgili açtıkları dosyalarda takip kodu giriyorlar. Böylelikle arayan müşte - riye hizmet ekibinin ne zaman ulaşacağıyla ilgili süreç bu kodla takip ediliyor. Dosya ancak tüm takipler yapıldıktan sonra kapanabiliyor" şeklinde konuştu. Tüm bilgisayar ve santral yapısının, program ve donanımların müşterilerin ihtiyaçlarına cevap verebilecek şekilde sürekli güncellendiğini ifade eden Öztürk, "Raporlama konusu da AssistLine için çok önemli. Hizmet verdiğimiz müşterilerimize yürüttüğümüz ortak proje - lerle ilgili her ay, nerelerde neler yapıldığını rapor ediyoruz. Dolayısıyla verdiğimiz hizmetlerin performansını da raporlamış oluyoruz" dedi.