SOYSAL
Danışmanlık tarafından bu yıl 6'ıncısı düzenlenen Perakende Liderler Konferansı'nda biraraya gelen Türk perakendeciler, 18 Mart-26 Nisan tarihleri arasında düzenlenen İstanbul Shopping Fest'in (ISF) 20 güni indirilmesi için fikir alışverişinde bulundu. YKM Genel Müdürü ve ISF Yönetim Kurulu Üyesi Jakin Güner, "İndirim süresi çok uzun olduğu için şikayetler aldık. Şimdi süre üzerinde düşünüyoruz. Muhtemelen 20 güne inecek" dedi. 40 gün süren İstanbul Shopping Fest'in süresi ve önceden belirlenen indirim modelinin yanlış olduğunu belirten Mudo'nun sahibi Mustafa Taviloğlu, "Bu iş en fazla 15 gün olur. 40 günü kimse göğüsleyemez. İndirim dönemini aylar öncesinden lanse etmek de yanlış. Müşteri nasıl olsa indirim zamanı gelecek diye bekliyor, işler bıçak gibi kesiliyor. Eğer 40 gün olarak devam edecekse bir gün bile katılmam" diye konuştu.