Küresel Vodafone şebekesinde düzenlenen Mobile Clicks 2011 mobil uygulama yarışmasında Türkiye adına Bill Gastro'nun yaratıcıları Berkant Kölem ve İsmail Ürün yarışacak. Restoran sahipleri ile karnı acıkan müşterileri buluşturan çözüm olarak sunulan Bill Gastro sosyal medya ve mobil platform üzerinden fırsatlar dağıtacak. Restoranlara müşterilere anında duyuru ve hatasız sipariş alma olanağı sunarken, müşterilerde sosyal ağlar üzerinden indirim alma şansı yakalayacak. Türkiye'de finale kalan toplam beş proje arasından seçilen Bill Gastro, Eylül ayında Amsterdam'daki finalde Türkiye'yi temsil edecek ve 150 bin Euro için yarışacak.
KONUM BİLGİSİ DE OLACAK
Müşterinin konum bilgisine göre de hizmet verecek uygulama, farklı sosyal ağ ve uygulamalarla entegre olarak çalışacak. Oksijen Ar-Ge Genel Müdürü Arda Özgün, Vodafone'un küresel şebekede kendilerine verilen desteği şimdi uygulama geliştiricilere sunmayı hedeflediklerini söyledi. Data Ürün ve Servisleri Bölüm Başkanı Ömer Kuyucu, yarışmada projenin özgün olması kadar uygulanabilirliğinin de önemli olduğunu sözlerine ekledi.