Saat&Saat'in sahibi Ramazan Kaya, geçen yıl sattıkları 400 bin saat hedefini bu yıl 500 bine çıkarmayı öngördüklerini belirtti. Kaya, "Türkiye'nin istikrarı ve gelir seviyesi arttıkça, insanların saate ayırdıkları bütçe de artıyor. Bu da bizim satışlarımıza olumlu yansıyor. İlk yıldan Türkiye distribütörü olarak bizim ödül almamız çok önemli bir gösterge" dedi.
KRİZ YOK SATIŞLAR İYİ
Fuarda konuştuğumuz Kaya, geçen yılın en verimli dönemi olarak nitelendirilen ilk çeyreği ile bu yılın ilk iki ayı karşılaştırıldığında işlerin daha iyi gittiğini belirterek, "Kriz olacağına dair hiçbir belirti yok, satışlar gayet iyi" dedi. Avrupa'da da işlerin açılmaya başladığını firmaların yeni koleksiyonlarla fuara katıldığını ifade eden Kaya, "Devler, piyasaların düzeleceğini hissetmişler ki yeni koleksiyonlara yatırım yapmışlar. Siparişler normalde 7 ve 8'inci aylardan sonra gelir ama bu yıl satış hedefleri pozitif yönde revize edilecek gibi görünüyor" dedi. Avrupa'da Türkiye'ye ciddi bir hayranlık olduğunu dile getiren Kaya, "AB'ye girmediğimiz için bizi şanslı olarak görüyorlar" dedi. Kaya, şu anda pek çok fondan satın alma teklifi geldiğini ancak böyle bir planlarının olmadığını ifade etti.
Saat&Saat ödülü kaptı
GC'NİN 'Excellence Club' adını verdiği vitrin, satış, bayi ağırlama, tanıtım, reklam çalışmalarının değerlendirildiği ve 2011'de ilk kez düzenlenen etkinlikte şampiyonluğu alan Saat&Saat, 70 bin dolarlık reklam bütçesiyle ödüllendirildi. Kaya, "İlk beşe giren e-ticaret siteleri bile fiyat avantajlı diye paralel ticaret üzerinden ürün satın alıyor ve sahte malın da satışını yapıyorlar" dedi.