Kumaşta trend belirleyen fuar olarak bilinen Premier Vision, kalite, hız ve üst düzey servis özelliklerini dikkate alıp dünyadaki 10'uncu ofisini İstanbul'da açtı. Türkiye'nin gerek ürün kalitesi gerek hizmet ve üretim hızı gerekse coğrafi konumu ve yaratıcılık kabiliyeti itibarıyla moda ve trend yaratan ülkelerle aynı seviyeye gelmeyi başardığını dile getiren Premier Vision'un CEO'su Philippe Pasquet, "Bu fuara Türkiye'den gelen ziyaretçi sayısı 2012 Şubat ayında bin 300'ü aştı. Türkiye'den 56 firma fuarda stand açtı. Bu fuar parasını verenin stand açacağı bir fuar değil. Gerçekten kaliteyi ve hizmeti üst sınıf vermeniz gerekiyor. Türkiye bu sınavı çoktan geçti. Bu ülkeye daha yakın olabilmek hem üretici hem de katılımcılarla birebir ilgilenebilmek için İstanbul'da ofis açtık. Türkiye'ye daha yakın olmak istedik" dedi.
8 KATILIMCIDAN BİRİ TÜRK
Türkiye'nin şu anda temsil edilmekte olan 28 ülke içerisinde Premiere Vision için en çok sergilenen üçüncü ülke konumunda olduğunu ifade eden Pasquet, "Fuara gelen her 8 yeni katılımcıdan birisi Türk" dedi.
TÜRKİYE ARTIK KENDİ TASARIMLARINI YARATIYOR
Gelişmekte
olan ülkelerle karşılaştırıldığında Türkiye'nin öne çıktığını ifade eden Pasquet, "Hindistan geleneksel yanıyla moda yaratmada çok gerilerde. Çin ancak iç talebini karşılamaya çalışıyor. Brezilya pek çok moda ülkesine lojistik açıdan uzak. Rusya henüz trend belirleme yetisine ulaşamadı ama Türkiye 10 yıldır kendini geliştirmek ve uzmanlaşmak için hem bizim fuarımızı hem de dünyadaki pek çok fuarı takip ediyor. Bizim tasarım transfer eden değil kendi tasarımlarını yaratan ülkelere ihtiyacımız var. Türkiye artık bunu yapıyor" diye konuştu.