2002'de
WPP Grubu bünyesindeki The Media Edge ve Avrupa'nın ilk bağımsız medya ajansı CIA'nın (Chris Ingram Association) birleşmesi ile kurulan MEC 10'uncu yaşını kutluyor. MEC, 2003'te ajans geneline entegre olan dijital departmanını kurdu ve müşterilerine satın alınan (paid), sahip olunan (owned) ve kazanılan (earned) medya çözümleri sunmaya başladı. 2007'de ise spor, sponsorluk ve sosyal sorumluluk alanlarında uzmanlığa sahip MEC Access'ın 30 ülkede lansmanını yaptı. MEC Dünya Başkanı Charles Courtier, "10 yılda 2 kat büyüyerek RECMA'da en hızlı büyüyen network ünvanını aldık. Birlikte geçireceğimiz bir 10 seneyi daha heyecanla bekliyoruz" dedi.
EN İYİ AJANS SEÇİLDİ
Global networklerinin Advertising Age ve Adweek tarafından 2006-2007 yılının en iyi medya ajansı seçildiğini söyleyen Courtier, "53 ülkede yılın medya ajansı ödülüne layık görüldük. Bu başarılar bizler için büyük gurur kaynağı oldu. Müşterilerimize stratejik liderlik sunma becerimiz geleceğimizin temelini oluşturmaktadır. İletişim dünyasındaki hızlı değişime ayak uydurmak ve hep bir adım önde olmak için kendimizi sürekli sorguluyor, değerlendiriyoruz ve değişime hızla adapte olacak şekilde gelişim gösteriyoruz" dedi.