Temmuzda esnek fiyatlamaya geçip halktan 'kazıklanıyoruz' tepkisi görünce eski sisteme dönen İDO, kış tarifesini de aynı fiyat tutup barışmaya çalışıyor. İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) CEO'su Önder Sezgi, "Artık eleştiriler kesildi şimdi hedef küsen tüketiciyi kazanmak" dedi. 2011'de 53 milyon yolcu ve 8 milyon araç taşıdıklarını söyleyen Sezgi, hedeflerinin bu yıl yolcuda yüzde 2, araçta yüzde 3 büyümek olduğunu belirtti. Sefer yaptıkları nokta sayısını 85'e çıkarmayı planladıklarını ve 56 tanesinin hayata geçirdiklerini belirten Sezgi, 440-440 milyon lira olan ciroyu bu yıl 500 milyon liraya çıkarma hedeflerinden bahsetti.
16 eyl ül'de başlaya cak
Son dönemde yaşanan fiyat gerilimiyle ilgili olarak Sezgi, "Esnek fiyatta biletini erken alanla son dakika alan arasında fark vardı. Ancak ortalamada sabit fiyattakinden farklı bir fiyat politikası olmadı" dedi. 16 Eylül'de başlayacak kış tarifesinde de aynı fiyatlarla devam etmeyi planladıklarını anlatan Sezgi, araçlarda şoföre ayrı bilet alma uygulamasına da son verme çalışmalarının neredeyse tamamlandığını dile getirdi.