Özel eğitim almış 9 bini aşkın kişiyle satış yapan Turkcell, rekabette müşteri memnuniyeti kartını kaptırmamak için hız kesmiyor. Toplam 100 bin 500 metrekarelik Turkcell İletişim Merkezleri'nde (TİM) müşterileri evinde hissettirmek adın çay-kahve servisinden, özel koku tasarlatmaya kadar birçok sıradışı yatırıma imza atan şirket şimdi de antropologlarla çalışma kararı aldı. Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, "Müşterilerimizi nasıl daha mutlu edeceğimizin yollarını araştırıyoruz. Bu yılın sonuna kadar mağazalarda ortak müzik yayına başlamış olacağız. Bu tür hizmetlerimizi daha doğru yapabilme ve geliştirmek için antropologlar istihdam edeceğiz" şeklinde konuştu. TİM'lerde uyguladığı işitme engelli müşterilerin işaret dili bilen bir uzman eşliğinde hizmet görmesini sağlayan "Turkcell'in parmakları konuşuyor" projesiyle Dünya Perakende Kongresi'nde 'Yılın En Sorumlu Perakendecisi' kategorisinde finale kaldı. Dünyanın en sorumlu altı perakendecisi arasında yer alan şirket, İşitme Engelliler Federasyonu'yla işbirliğine giderek üç mağazada işaret dili hizmeti başlattı. Ardından da Türkiye genelinde 225 çalışan bu konuda eğitildi. Şu anda 121 TİM'de işaret diliyle hizmet veriliyor.
Ayda 20 milyon kişi ziyaret ediyor
Turkcell İletişim Merkezleri'ne ayda ortalama 20.5 milyon kişi geliyor. Saatte 57 bin ziyaret gerçekleştiriliyor.
Sadece TİM'lerde 2012'nin ilk yarısında 51 milyon işlem yapıldı.
Ürünlerin % 97'si akıllı telefon % 99'u ise 3G.