Ariel, Prima, Gillette, Orkid ve İpana gibi lider markalarıyla tüm dünyada 4.6 milyar tüketicinin yaşamlarını iyileştiren P&G (Procter & Gamble), bu yıl tüm dünyada kuruluşunun 175. Türkiye'de ise 25. yılını kutluyor. Bundan sonra daha fazla noktada tüketiciye ulaşacaklarını belirten P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Karpat şöyle devam etti: "P&G 1837 yılından beri günlük yaşamları iyileştirmek için tüketicilere dokunan marka ve hizmetleriyle zengin ve köklü bir miras yarattı. Türkiye'de hızlı tüketim ürünleri sektöründe lider şirketler arasına girdik. 25 yılda Türkiye'ye yarım milyar doları aşkın yatırım yaptık. Orkid, Gillette, Permatik gibi kategorilere ismini veren markalarımızla hızlı tüketim ürünleri sektöründe öncü bir rol üstlendik. Bundan sonra da en iyi ürünlerimizle tüketicilerin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz."