Türkiye Finans, "çoklu kanal entegrasyonu" ve "müşteri deneyimi" konularına öncelik vererek bu alandaki yatırımlarını hızlandırdı. Türkiye Finans Dağıtım ve Hizmet İş Ailesi'nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İkram Göktaş, uygulama bazlı mobil şubenin ilk versiyonunu nisanda iPhone kullanıcılarına sunacaklarını söyledi. Göktaş, mobil bankacılık projesi doğrultusunda Android, Windows 8 ve tablet versiyonları için çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti. Göktaş, "Bu yıl yüzde 75 seviyesindeki Alternatif Dağıtım Kanalları (ADK) kullanım oranımızı yüzde 80'lerin üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. Ayrıca 271 olan ATM sayımızı 400'ün üzerine taşıyacağız" dedi. İnternet şubesinde aylık 1 milyonun üzerinde bankacılık işlemi ve 2 milyar TL işlem hacmi gerçekleştiğini söyleyen Göktaş, "ATM'lerimizden ise aylık 800 bin adet işlem yapılıyor. 200 milyon TL'lik de işlem hacmi var" diye konuştu. Göktaş sözlerini şöyle sürdürdü: "Şubesiz bankacılık kanallarımızdan yapılan işlemler, bankamızın karşılaştırılabilir finansal işlemlerinin içerisinde yüzde 77'lik bir paya sahip. ATM'lerimiz aracılığıyla yapılan işlemlerinin tüm karşılaştırılabilir finansal işlemler içerisindeki payı ise yüzde 20'ler seviyesine ulaştı. Nakit para yatırma fonksiyonuna sahip ATM'lerimizin yaygınlaşmasıyla beraber para çekmenin yanı sıra para yatırmalı işlemlerin adetleri de arttı."