Türkiye lastik pazarı, 2013 yılında da büyümeye devam ediyor. 2012'de bir önceki yıla göre yüzde 5.6 büyüyerek, yaklaşık 11 milyon adete ulaşan lastik pazarının 2013 sonunda yüzde 10 büyümesi bekleniyor. Ticari araçlarda kış lastiği zorunluluğu, pazara doping etkisi yapıyor. Michelin Türkiye Operasyon Direktörü Sertan Akçagöz, Türkiye'nin lastik pazarının ekonomik durgunluğun da etkisiyle küçülen Avrupa'da nadir büyüme gösteren ülkelerden biri olarak ön plana çıktığını söyledi. Akçagöz Michelin Türkiye'nin, 2013'te de istikrarlı büyümesini sürdürdüğünü vurguladı. Sertan Akçagöz, Türkiye'nin grubun büyümesinde kilit rol oynadığını ifade ederek şöyle konuştu: "Avrupa Bölgesi'nde Türkiye, kamyon lastiklerinde en büyük pazar olarak öne çıkıyor. Binek oto lastiklerinde ise Almanya, Fransa, İspanya, İtalya ve İngiltere'nin ardından 6'ncı sırada yer alıyor. Michelin Türkiye olarak pazarın üzerinde bir büyüyoruz."