Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Tuhaf bir tanıtım

Bu yöntemi en önce reklamcılar keşfetmişti. Bir televizyon reklamı ne kadar saçma, anlamsız hatta sinir bozucu olursa, gündemde kalma oranı o denli yüksek oluyordu. Millet beğenmese, hatta nefret etse bile onu konuşmaktan geri durmuyordu. (Örnek; 118 kampanyaları) Şimdi aynı yöntemin dizi tanıtımlarında da uygulandığını görüyorum. Kanal D'de yayınlanacak "Fatmagül'ün Suçu Ne?" dizisinin tanıtımını izlediniz mi bilmiyorum. Ben seyrettim ve hiçbir şey anlamadım. Beren Saat bir sahilde siluet olarak dolaşıp, duruyor. Fonda Yeni Türkü'nün "Kayıkçı"sı... Sanırsınız Beren, "Survivor" a yarışmacı olmuş... Elinde bir mendil... Sıkılıp da halaya kalkması an meselesi... Buradaki "çok gizli" anlamları sezmeniz için "Fatmagül'ün Suçu Ne?" eserinden haberli olmanız ya da medyumluk yapmanız gerekiyor. Zira "Kayıkçı", Fatmagül'ün denizci olan nişanlısını betimlemek için kullanılıyor. Elindeki mendile gelince... Onu nişanlısı hediye etmiş. Tecavüze uğradığında o mendili dişlerinin arasında sıkıp, manevi olarak nişanlısından güç almaya çalışacak. Özetle, bu tanıtımı çözmek için "decoder" kullanmak gerekiyor!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA